Kedim 1,5 yaşında tekir ve kısır değil dişi. Bu aralar sık sık çişini yapıyor her gün temizlemekten gına geldi bugünde hem çiş hem kaka yaptı halıma evde küçük daha 1 aylık bebeğim var bi de kedim üstüne böyle sorun çıkarınca bazen çok çaresiz hissediyorum sizce neden kaka yapıyor çiş yapıyor kumu da temiz kızgınlıkta değil evet koku bırakmaya çalışıyor ama şu an her gün yapması endişelendirdi beni üstelik kaka da görünce daha da endişelendim. Bebeği mi kıskandı dersiniz?