Kızlar Allah aşkına ben mi yanlış yapıyorum yoksa makinada mı bir sorun var bana Bi yardım edin makinam Altus 9 kg vee asla Leke çıkarmıyor şöyle ki en yakın olandan başlayayım dün oğlum çikolatalı süt içerken üzerine döktü çıkardım Leke çıkarıcı döktüm çitiledim sadece 1 parça kıyafet için çalıştırmadım zaten kabasını da almıştım bugün çıkan çamaşırlarlarla birlikte makinaya attım 40 derece 1 saat 15 dakikalık program Bi çıktı Leke olduğu gibi duruyor neredeyse hiç bir lekeyi çıkarmıyor delireceğim artık eşim çay işiyle uğraşıyor akşam eve gelince çay lekesi olanlara Leke çıkarıcı döküp atıyorum Bi çıkarıyor Leke falan çıkmamış renklileri 40 derecede beyazları 60 siyahları 30da yıkıyorum ben mi yanlış yapıyorum siz nasıl yıkıyorsunuz