[silindi] Kızım 15 aylık emziriyorum ama sanırım iyisinden sütüm de bitti. Bu aralar geceleri memeyle doymuyor. Arı mama falan yapınca baya iyi uyuyor. Alternatif olarak ne verebilirim? Artık formül mama vermek istemiyorum. Önerisi olan var mı?
[silindi] Simba61 onu da veriyorum bazı geceler. Formül mamayı bıraktım ya kaşık mamayı biberonla veriyorum ya da arı mamayı cıvık yapıp biberonla. Ama aslında doğru mu yapıyorum emin değilim. Ya da alternatif ne olabilir?