Merhabalar bebeğim doğduğundan beri uykusu hep sorunluydu 5.aya kadar memede uyudu yatağına koydum kisa kisa uykularla 6.aya kadar geldik ben işe gidiyorum sabah erkenden öğlen geliyorum babasıyla evde oluyor ben gelene kadar bütün gün uykusuyla uğraşıyoruz gözünü kaşıyor uyku belirtileri veriyor ayağıma koyuyorum çığlıklar kopuyo katılana kadar ağlıyor memeye alıyorum sinirli sinirli emiyor asla uyumayı bilmiyorum 4.aydan beri uyku egitimi vermek istiyorum zaten fakat güveneceğim bir danışman bulamıyorum ağlatmak hic ama hiç istemiyorum çünkü gerçekten kendinden geçiyor danışman eşliğinde egitim verenler öneriniz var mı sinirlerim çok yıpranmış durumda çoğu zaman ayağımda tutuyorum 2 saat öyle uyutuyorum her yerim tutuk ve bitik durumda lütfen önerilerinizi bekliyorum bu arada tam 26.haftasinda bebeğim son 2 3 haftadır aşırı huzursuz artik esim de ben de tükendim 26.hafta atagi yaşayan oldu mu LÜTFEN IYI ŞEYLER DUYMAM LAZIM