Sma kullanıyordum eczanede kalmamıştı ,bende aptamil conformil 1 aldım. Ama bebeğim içmiyor ağzına aldığınıda tükürüyor. Bende tadına baktım acımsı bir tadı var kokusuda değişik geldi, mama biraz bekleyince mama iki katman oldu yani dipte kalan kısım ve yüzeye çıkan kısım. Diğer mama beklese bile böyle bir iki katman olmuyordu. Son kullanma tarihi de 2024 . Ama bozuk gibi geldi bana. Bebegime vermedim . Yarın eczaneye gideceğim alırlar mı acaba , yerine başka mama verirler mi? Yoksa para çöp mü oldu? Bu mamayı kullanan anneler bu tür şeyler sizde de oluyor mu??