fatma-dll Kızlar merhaba 11 aylık bebeğim emerken göğsümü ısırdığı için kanadı 5-6 gün oldu her emdiğinde de göğsüm çok acıyor böyle yakalarımı sıkı sıkı çocuğu emzirmek zorunda kalıyorum bu göğsümün ağrısının geçmesi için ne yapabilirim canım çok yanıyor 😿
papatya_1125 fatma-dll emzirmeden önce dişini rahatlat annesi karanfilli zeytinyağı sür ısıracağı bir şeyler ver Hatta ben emzirirken yanımda tutuyordum ısırmak istediğinde onu veriyordum bir süre ve göğsümü kapatıyordum bunu yapmayınca insan sinirlerine hakim olamıyor ister istemez
Kahannesi fatma-dll zeytinyağı falan sürebilirsin canım bide mesela madecassol gibi bir krem iyileştirici etkili ama emzirmeden güzelce temizlemen gerekir en iyi zeytinyağ sür bulabilirsen. Kantaron yağı yaraya çok iyi geliyor ama memeye sürülür mü bilmiyorum
Papatya233441 Lansinoh yazmıstı doktorum aynısından dert yanmıstım bide süte direk geçmeyen kremden bebeğede zararı yok genede sor doktoruna