Pinarrrr75 15 aylık oğlum istediği olmayınca yada kızıp sinirlendiğinde kafasını yere yada duvara vuruyor tepki vermiyorum bu sefer daha çok ağlayıp daha hızlı vuruyor sizce ne yapmalıyım
Dilaraaaaaaa Pinarrrr75 tepki vermeyin sakince sarılın o an bir süre sonra bırakıyor en azından oğlum öyle bıraktı çünkü tepki verdikçe daha çok yapıyor. Şimdi 17 aylık bu sefer bize saldırıyor inşallah onuda bırakır
Azra34 Pinarrrr75 aynı benim oglum 17aylık 7aydır böyle hayır dedigimde yada istedigi bisey olmayınca hızlıca kosup etrafında ne bulursa kafasını vuruyor hicbisey bılamazsa yere egilip parkeye vuruyor o an kucagıma alsam kafasını omzuma ceneme vurup ısırıyor cok korkuyorum bir sorun mu diye🙁
Pinarrrr75 Dilaraaaaaaa bizimki de sinirini alamıyor bize vuruyor ısırıyor daha sinirli olmasından korkuyorum
Melisbugi Dilaraaaaaaa 20 ayına girecek 2 aydır bu konunun çaresini bulamadım çok mızmız sürekli herşeye ağlıyor ve saçımı çekip vurma huyuda başladı sarılsamda sinirlensemde sessizde kalsam bulamadım yolunu çok tükendim bu mızmızlığından
Dilaraaaaaaa Melisbugi ayy o mızmızlik bizdede var insan deli oluyor herseyi ya herseyi böyle mız miz istiyor diğer huylara çözüm buldum yani dediğim gibi ben tepki verdikçe o daha fazlasını yapıyor ben tepkimi azaldıkça oda bu huyları bırakıyor
brlmltm Melisbugi merhaba bu postu çok önce yazmışsınız çok merak ettim, kızınızdaki son durum ne? Bahsettiklerinizin aynısını 2 yaşında olmak üzere olan kızımda yaşıyorum, tükendim.
Melisbugi Dilaraaaaaaa yok canım ya denedim her yolu gözümü sabrla açıyorum sabırla kapıyorum resmen değişti kızım