Kucukbirkiz Yani nasıl desem benim kızım sendromlu olduğu için, buna ek olarak reflüsü vardı. Aptamil Ar mamasını kullandık ilk başta o kilo aldırdı. Aptamil’in normal mamalarına geçince hiç yaramadı kızıma, kustu ve ishal yaptı. Şimdi Sma Optipro, Hipp bisküvi, muz ve bildiğiniz ek gıdalar. Gerçekten tek derdiniz kilo olsun, beterin beteri var. Halinize şükredin lütfen.🌺🌺