Gozzy0307 Kızım 51 günlük doğduğundan beri bez değiştirirken ağlıyor bazen çığlıklar atıp kıyameti koparıyor. Arkadaşımın bebeği gülücükler saçıyormuş. Benim gibi olan var mı? Geçici bi şey mi?
Lolik Gozzy0307 offf 41 günlük durumlar bizdede aynı etini koparıyorum sanki öyle katılıyor bezi kapatınca hiç bir şey yokmuş gibi duruyor sıpa
Mcnkarsel Gozzy0307 benim bebeğimde öyleydi baslarda. Sonra bi anda kesildi o rahatsızlık. İlk zamanlar güvensiz hissettikleri için heralde her hareket rahatsız ediyo. Daha 2 ay bile olmadan geçmişti bizde o sorun.
Jelibonsmom Gozzy0307 bizimki de öyleydi bez değiştirmeye korkuyodum vallahi, çareyi o sırada ağZına emzik vermede buldum
RainOverMe Çıplaklıktan mı korkuyor acaba. Ortü havlu tarzı bır sey atın bacak arasına altını degıstırırken. Yavas yavas alısır, saglıkla buyusun🤗🌺🙏🏻