Cly01 Kızlar evimizin içi 23 derece uyku tulumumz var ama bebeğim asla sevmiyor ağlıyor bütün gece boyunca bugün bir pijama takımı penye yelek ve çorap giydirdim üstünü de sürekli açıyor çok dönerek uyuyor sizce fazla mı
Dilaraaaaaaa Cly01 yelek fazla bence çorapta benimde çocuklarım çok açar üstünü gece kaç defa kalkar örterim sayamıyorum bile ama hiç yelek corap ile uyutmadim. Çok sıcak olursada uyumazlar üstlerini açarlar