_Esinmila123
Göğsünüz sertleştiğinde bilin ki ön sütünüz o an fazladır o an için diyorum yumuşak olduğunda son sütünüz fazla iyidir yani bebeğiniz ön sütü emmiştir artık son sütü emmeye sırası gelmiştir önsüt de bebeğin su ihtiyacını karşılar son süt bebeğin kilo alımını karşılar. Yani benim göğüslerim artık taş gibi değil sertleşmiyor sütüm yok mu düşüncesi yanlış aksine yumuşak göğüsten bebek kilo alacağı süte daha fazla ulaşır bu sütte son süttür zaten. Siz kendi beslenmenize dikkat edin özellikle sütünüzün bebeğinize yetmediğini düşünmeyin. Ben ilk doğum yaptığım zaman ebe bana bir göğsünü emzir ikinci defa emzireceğin zaman ilk emzirdiğin göğsü 10-15 dakika emzir sonra diğer göğsüne geç demiştim ben ilk 25 gün boyunca bu şekilde yapmıştım daha sonra çocuğum göğsümde kısa durmaya başlayınca aynı göğsüm iki defa emzirmeye başlamıştım daha da kısa durunca aynı göğsümü 3 defa emzirmeye başlamıştım. Ebe bana bebeğin son sütü de alsın göğsünü iyice emzirdiği için ben de göğsümde kısa kısa durunca aynı göğsü büyüdükçe üçer kez emzirmeye başlamıştım ki bu yaptığım şey işe yaramıştı. eğer ben emzirirken bir göğsümü emzirirseydim sonra diğer göğüse geçseydim bebeğim bir türlü son sütü alamazdı son sütü alamadığı için de kilo alımına düşme olurdu bu işte benim sütümün olmadığı anlamına gelmiyor bu bebeğin son sütü alamadığı için az kilo alıyor anlamına geliyor. Göğüslerinizin yumuşaması da artık göğüslerinizin terbiye olması yani bebeğinizin ihtiyacına göre süt üretmesi anlamına gelir