Arkadaşlar 6 ay 22 günlük oğlum doğduğundan beri sanki genzine balgam varmış gibi sürekli hırıltı vardı 2 defa grip oldu nefes alamıyor. Sürekli genzine süt kaçardı serum fizyolojik yapmama rağmen açılmıyordu. Bugün tekrar grip oldu ateş i De çıktı nefes almayo sağlık ocağına götürdüm doktorumuz burun deliği dar dedi KBB ye gösterin dedi sıra bulmadık. Götürecez inşallah varmı bizim gibi olan kötü bişey mi