Elosunannesi32 Merhaba kızlar 5,5 aylık bebeğimi gece uykusuna geçirmek için emzirdiğimde bikaç gündür ağlama krizlerine giriyor bunu sadece gece uykusuna geçerken yapıyor neden olabilir ?bunu yaşatan anneler neler yaptınız çare olması için