1,5 yaşında oğlum oynadığı bazı oyuncakları veya uğraştığı bazı eşyaları saklıyor kızlar. Mesela bugün benim ayakkabımı almış tv nin altındaki vitrinin arka köşesine koymuş. Sonra babasının telefon koruyucusunu almış benim çamaşır cekmecemin içine köşeye koymuş. Geçen günde oynarken oyuncaklarını alıp yarısını konsolun sağ arka köşesine koydu diğer yarısınıda sol arka tarafa koydu. Birde eliyle iyice ittiriyor arka tarafa. Aklım takıldı kendi kendine oyun mu oynuyor neden bu böyle yapıyor aceba. Bilen var mı 🧐🤔