Benegim 6 aylik ve daha demin kilotlu corabini çıkarsam ayakları.kupkuruydu hava alsın dedim sonra bi baktım 3 4 dakika içinde ter kan içinde kalmiscasina yaş. Resmen ter şipir şipir damliyordu. Daha öncede oluyordu normal fiye düşündüm.ama artık eminim.cok.normal.bisey neden olabilir