Bebeğimde boğaz enfeksiyonu olduğu için dün doktorumuz ateş düşürücü şurup yazmıştı. Eşim bugün onu vereyim derken kendinin miğde yanması için olan şurubunu (Gavıscon) vermiş. Verdikten hemen sonra farketmiş. Kusturduk zar zor yarısını kustu. Doktorumuzu aradık sorduk. Başka ilaç vermememizi yarın kontrole getirmemizi söyledi. Böyle bi durum yaşayan varmı? Çok tedirginim