Senay05 Merhaba hanımlar doğum yapalı 51 gün oldu ve benim halen kanamam var. 38. Günde adet kanaması şeklinde kanamam oldu 5 gün sürdü ve sonrasında kanamam devam etti . Bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba ?