Merhaba arkadaşlar, 1.5 yaşında kızımız var. Aynı yaşlarda çok yakın arkadaşımizin erkek çocuğu var. Hemen hemen her gün birlikteler ama bizimki sürekli çocuğu sıkıştırıyor, vuruyor, oyuncaklarıni paylaşmıyor, çocuğu ağlatıyor.. bu konuda ne yapabiliriz ? Psikologa götürmek bir işe yarar mı?