Yavrusuu menü güzel :)
Ama araya bişiler ekleseniz daha güzel olır ama tabi fırsatın olursa :)
Ben masayı doldurmayı çok severim de ara sıcaklar ile gözüm onlarda oldu :) misa ortaya barbunya olır patlıcan közlemesi , rus salatası içli köfte mercimek köfte :) rua salatası , sarma dolma vs :) en az iki farklı çeşit :)))
Birde tatlı :) hazır da olur kendinizde yapabilirsiniz