Kars6761 benim pskilojim bozulmuştu gördükçe kahrediyordum kendimi merak etme canım dediğim gibi özellikle ilk bir ay hep tersi yöne yatır geçecektir🤲🏻 Biz anneler öyle kırılgan öyle hassas oluyoruz ki bebeklerimiz söz konusu olunca, yine de en iyi doktoru sensin bebeğinin.
Kimseyi dinleme olumsuz hiç bir şey okuma. Her bebeğin gelişimi farklıdır. 5. Ayındayım şimdi üzüldüğüm kahrettiğim herşeye pişmanım.
Benim bebeğim 2200 gr doğdu kendimi paraladım kilo alsın diye kupkuru sadece kemikten ibaret bi bebekti bu nasıl yaşayacak dedim. Ama onlar öyle güçlüler ki kiloda alıyorlar , kemikleri de kapanıyor zamanla .. bıngıldak zaten kapanması 1 yaşını buluyor diye biliyorum. Onuda dert etme diğer durumda . İyi geceler canım 🙏