Mutlubirperi_ Merhabalar pazartesi doğum yaptım ilk gebeliğim korkuyorum çok uyuyor bebeğimde kan uyuşmazlığından dolayı sarılık var dendi bugün topuk kanı verdik 9.4 çıktı neler yapabilirim tehlikeli midir
PamukPrensesannesii Mutlubirperi_ hastaneye yatırdılar mı? Bol bol emzirmekten başka birşey yapamazsınız
Mohterefn02 Mutlubirperi_ Bol bol emzir sen emzirdikçe o da boşaltım yaptıkça gidecektir inşallah 🙏 Rabbim bebeğine sağlık sıhhat versin çok geçmiş olsun canım ❤️
Zeynepdevaninannesi Mutlubirperi_ görümcemin iki çocuğunda da aynısı oldu. Sarılık değerleri 20lere kadar çıkıyordu. Sizin düşükmüş ama hızlı yükselip pik yaptığı bi nokta oluyo ondan sonra bi daha düşmeye başlıyo. Beslenmesine evet dikkat edin ama kan grubu uyuşmazlığında kan grubu belli olana kadar düşmüyo sarılık. Görümcemin doktoru öyle demiş. Bebek babasının kan grubunu alıyormuş ama doğduğunda annesinin kanı damarlarında dolaştığı için sarılık yükseliyormuş. Karışık anlattım sanırım ama doktor böyle bi açıklama yapmıştı.
Mutlubirperi_ Mohterefn02 çok uyuyor ve zor uyandırıyorum meme veriyorum hemen tekrar uyuyor bende biberonla veriyorum sağıp faydasını görür müyüm acaba
PamukPrensesannesii Mutlubirperi_ canım benimki de sarılık geçirdi aynı şekilde çok zor uyanıyordu. Doktor 45dkkada bir uyandırıp emzir dedi. Geceleri bile alarm kurup uyandırıp emzirdim. Bir süre bu şekilde idare edeceksin başka çare yok. Umarım bir an önce düzelir 🌺
gmzakgn Mutlubirperi_ biberonla verme bence bu sefer biberona alışırsa emmek istemez meme reddi yapar şu an bende durum öyle 2 aylık emmek istemiyor
PamukPrensesannesii Mutlubirperi_ ayaklarına parmağımla vurarak uyandırdim. Hastanedeki hemşire göstermişti. Biraz canının acıması gerek
Mer-seL Burnunu sıkın acıyacak şekilde. Koltuk altlarından gıdıklayın. Ayaklarını çimdik atın. Çok acımasızca duruyor ama maalesef sarılık uykusu ağır oluyor. 18 e kadar yükseldi bizim sarılık. Elbet geçecek moralinizi bozmayın
Fatmaeyll Mutlubirperi_ bizimde kan uyuşmazlığımız vardı 12 çıktı hastaneye yatırmadım bolbol emzirdim 2 saatte bi bazen daha az sürede 2 aya kadar da uzadı ama evde atlattım çok şükür ışın iğne serum almadan
Mrymboz Bende de öyle kan uyuşmazlığından dolayı sarilik vardı bol bol emzir asla ac bırakma ağlatma bide fazla uyutma beyaz ışıkta yatır bizimi 12ydi 10 oldu sonra 7