Ben doğum iznindeyken mi idari izindeyken mi ne almıştım promosyon yeni bi bankaya geçtik falan. Şimdi ücretsiz izindeyim, mutemet arkadaş alabilirsin sonuçta önce aldığına ek olarak veriliyor diyo. Merak ettim alan oldu mu kadrolular almışta ben sözleşmeliyim