Bebegim 1 yasina yeni girdi. Emiyor. Hic yemek vermesem istemez. Gunde 2 kez corba, 1 kez meyveli muhallebi yedirebiliyorum o da zorla. Eline oyuncak yada baska bisey verip agzina kasikla tikiyorum resmen. Elinde bisey olmasa agzini acmaz. Yemek yerken mutfak savas alanina donuyor. Her aldigini atiyor, dusen oyuncaklarla heryere mamalar bulasiyor. Bazen oyalanamakta ise yaramiyor hic yediremiyorum.
Kisacasi bebegim asla yemek yemek istemiyor. Agzini asla ama asla acmiyor. Kati yiyecek veremiyorum sadece yerse bikac lokma ekmek yer. Bunu nasil asacagim bana bir akil verin. Ne zaman ne sekile duzelecegiz. 😔 yada yardim alabilecegim biyer olur mu bu konuda. Simdiden tesekkur ederim.