Yenianneeee1 Bebegim kakasını yapmadı bir gündür en son dün bu saatlerde yapmıştı neden yapmadı endişelendim hiç bilgim yok daha 17 günlük anne sütünü veriyorum arada sagıo da emmiyor çünkü acaba ondan mı kaynaklanıyor
Denizfdn Yenianneeee1 8 10 gün yapmaması normal canım annesi sütü aldığı için kayısı suyu için sutunuzden geçer yapar çok zorlanır ağlar dayanamazsa çok az zeytinyağı içirin
Yenianneeee1 Denizfdn 17 günlük daha normal mi acaba emmiyor zaten tutamıyor gögsümü sagarsam öyle o da bazen az geliyor kayısı suyu işe yarar mı
Elika00 Yenianneeee1 sakın kayısı suyu falan hiçbirşey verme. Bebeğin 17 günlük. Anne sütünden başka hiçbirşey verme. Memeyi tutturmaya çalış. Sağmanla alakası yok. Bazen hergün yapmayabilir. Çok normal. Endişelenme.
Denizfdn Yenianneeee1 çok normal canım her bebekte oluyor 2 kizmdada oldu yarım çay kaşığı zeytin yağı verin çok zorlanırsa yoksa bırakın karnı doyunca kendi kendine yapar zaten 1 gün az bı zaman duş aldir sıcak tut karnını yarım kundak yapın rahat rahat yapar
Yenianneeee1 Elika00 ay yok vermem canım arkadaşta öyle dememiş sen yanlış okumuşsun memeyi vermeye çalışıyorum ama yok malesef almıyor bir gğn boyunca yapmayınca endişelendim normalde bebekler çok yapar diyorlar bide bir sorun mu var diye düşündüm