Merhaba kızlar bebeğim 6 aylıkken iş başı yaptım yiğenim bakıyordu bebeğim hiç birşey anlamıyordu beni pek aramıyordu ama 1 ay sonra bazı sebeblerden dolayı yiğenim bakamıcak duruma geldi ve ben ücretsiz izne çıktım şimdi oğlum 18 aylık ve ben kasımda iş başı yapıcam bu zamana kadar hiç birisine bırakıp bir yere gitmedim iş başı yapmadan bir hafta önce biraz alıştırma yapmak istiyorum kısa süreli anneme bırakıp yanında ayrılmak son 2 3 gün günde iş saatlerinde bırakmayı annem bakıcak sizler için bu süreç nasıl oldu neler yaptınız acaba