Kızlar oğlum 19 aylık,tam bir meme bağımlısı. Ablası 2,5 yaşına kadar emdi vicdanen kendimi kötü hissediyorum ama artık çok bunaldım. 2 çocuk ve ben eskisi kadar sabırlı değilim bu yüzden şu sıralar sirke falan deneyip emzirmeyi bıraktırmak istiyorum. İnanın bunu soracağım aklıma asla gelmezdi,istediği kadar emsin asla o yöntemlere başvurmam derdim ama şu sıralar ciddi ciddi düşünüyorum. Yapan var mı biraz yoruma ihtiyacım var