mavigiller Msl-mla21 sağlık ocağı ebesi bana kendi sutumden yoğurt yapıp yedirebilecegimi söyledi kendi özel doktoruma sorup yapmayı düşünüyorum
PrensesZeynep Msl-mla21 ben kızımı 3 ay emzirebildim sonrasinda 4.aydan sonra tadımlara başladık yoğurt muz felan vermiştim
busrader90 Simgehnys ben onu gördükten sonra doktoruma oturttuğu şeyi gösterip bunda destekli oturtabilir miyiz 3 aya uygun olduğu yazıyor üründe dedim. Doktorumuz hayır onlara itibar etmeyin daha çok erken dedi.
Msl-mla21 Evet ben de Fulya zengineri gördüm. Doktor yoğurt denetebilirsin dedi ama hiç bilemedim ki bana küçük geliyor hala🙈
Elas_mom Herkesin yaptığını yapmayın. Her çocuğun gelişimsel düzeyi farklıdır. Sütün bebeğine yetiyorsa ve bebeğin normal gelişim düzeyindeyse 6. Aya kadar anne sütü dışında hiç birşey verme bebeğine.
Elas_mom Ayrıca erken tadıma başlarsan bebeğin anne sütünü bırakabilir. Bu da bebeğine yapabileceğin en büyük kötülüktür.
Msl-mla21 Elas_mom tabii ki de bebeğimin anne sütü her şeyden önemli. Sadece bir bilgi duydum yapan var mı diye sormak istedim yoksa gözüm kapalı duyduğum her şeyi ezbere uygulamam yine de rınız ve cevaplandırdığınız için teşekkür ederim:)