Themom00 haklısınız aşırı yorgun ve mutsuzsunuz muhtemelen. Ben de öyleydim hala da bitmedi ama daha iyi en azından. Kızım 5 aylık olacak ilk üç ay korkunçtu. Aşırı gazlı ve alerjik bir bebekti. Hiç uyumazdı. Dönem dönem hiç hiç uyumamaya başladı. Damlayı ben de araştırdım ama kullanmadım hiç. Atak dönemlerinde daha fena oluyor ama sonra eski daha az kötü haline geri dönüyor merak etmeyin. Geçecek bu günler, hep öyle olmayacak. Az daha sabredin 🌸