ZeynepKarataTeytey Kızlar 5 aylık bebeğim var da şu sevimli spor ayakkabıları var ya patik gibi hafif olanlardan almak istiyorum ama ayak nosunu bilmiyorum nasıl ölçtünüz veya mağazaya gidip mi denemeliyim?
OlgaArslan ZeynepKarataTeytey heralde deneyip ölçmek lazım 8.5 aylık kızım var hediye gelen 17/18 numara ayakkabı vardı giydirdim tam oldu
KuzeyinAnnesii ZeynepKarataTeytey yeni doğan no18=10,5 cm 6,12 ay No:19=11,3 cm 1 yaş No:20=12 cm 16,20 ay No:21=12,7 20,24 ay No:22=13,3 2 yaş
habibe_omerasaf ZeynepKarataTeytey benimde oğlum 5 aylık patikli tarzda olanlar olurda numaralılar olmuyo ne yazıkki. Bi çok ayakkabısı var 17 numaradan baslıyolar hepsi büyükk 😕
Masalim habibe_omerasaf canım benım kozom 8 aylık hala olmuyo bu gıdısle yurumeye baslatınca ayakkabı bulamayacagım ayagına gore😀😀
Handeberkay35 Benim kızım 4 buçuk aylık Nike ın kalıpları tam oluyor 17 numarası hatta artık sıkıyor Adidas ta 18 aldım H&M in de güzel kalıpları
Princesmotherr ZeynepKarataTeytey vallahi benim oglum daha 3 aylik ti ben ayakkabi aalmaya basladigimda 😊 lcwaikiki beni mahvetti 😊 butun ayakkabilarini aliyorum.en kucugu 17-18 oglum simdi 3 ay 21 gunluk giyebiliyoruz
Bercemdila65 ZeynepKarataTeytey benim kızım perşembe günü tam 5 aylık olacak 20 ye yakın ayakkabısı var bütün numaralardan ama hiç biri olmuyor ayakları çok küçük ne zaman olur diye bekliyorum 😔