Derindeniz1 Bebeğime almak istiyorum ama numarada kararsız kaldım sizce kaç numara almalıyım kalıpları nasıldır kullanandan yardım rica ediyorum..☺️
Klymeneninatlasi Derindeniz1 bebeğinizin ayağını ölçüyorsunuz sitede santimine göre numaralandırılmış ☺️
Kahvegerek Derindeniz1 ayak boyunu ölçün kendi sitelerinde yazıyor hangi noyu alcağınız. Biz 4 yıldır vicco kullanıyoruz çok rahat ediyor çocuk
Derindeniz1 Klymeneninatlasi şuan için değil de yaz için almak istiyorum yalnız o yüzden kestiremiyorum numarasını
Klymeneninatlasi Derindeniz1 yaz için çok erken mesela biz nisanda 19 numara almıştık ilk adım tam geldi haziranda 20 numara sandalet almıştım şimdi spor ayakkabı aldım 22 numara
Mmeelliikkeee Ben ilk hevesle 21 almıştım e bebekten en küçük oydu .. bu ay yaşına girdi 19 numara vicco aldık dün yine en rahat o yani şey bizim ayaklar minnak kaldı boyu kilosu iyi ama çok belli olmuyor demek :)) 20-21 çoğunlukla daha olur gibi