Fatmanur80 çık geçmiş olsun ama ameliyat olması gerekiyor çok ağladığında fıtık kesesinin içine bağırsak girebilir Buda daha acil bidaha büyük bir ameliyat olması gerekiyor demek. Doktorunuz ameliyat diyorsa ertelemeyin. Bu olay olacak diye bir şey yok ama olan çok bebek gördüm. Aracım moralbozmak değil ♥️