Sedaadmm19 Kızlar 3 ay 4 günlük oğlum mamayla besliyorum sadece çişi sapsarı bugün çok ikiniyo mamayı yiYo yemiyo arası bişey iştahı pek yok çok hafif hırıltı ve ağlarken çok az burun akıntısı var çiş neden sarı olur çok endişelendm
Esraaa55 Sedaadmm19 bezde sarı gosterıyor olabılır hangı bezı kullanıyorsunuz bn baby turco kullanıyorum bnmde sarı gıbı durdugu için ıdrar testı verdım ıdrar kutusuna ıdrarını yaptıgı zaman sarı degıl berrak renktı ve tahlıllerıde temız cıkmıstı ama bezden oldugunu dusunmuyorsanız bır doktora götürüp ıdrar tahlılı yaptırın