Merhaba Bir aylık bebeğim var Eşim 2 aylık olduğunda sünnet ettirelim diyor Aslında benim niyetim de öyleydi açıkçası erkenden olsun çıksın diyordum ama ben çocuğumun kolik olacağını Hiç tahmin etmedim bunu söylerken acaba çocuğu kolik olup bu şekilde sünnet ettiren var mı çok zor oldu mu acaba gaz sancılarının bitmesini mi beklemeliyim yoksa sünnet ettirmeli miyim bilmiyorum 🤷🏻♀️