Masal001 28durum hazır markette satılanlarsa kesinlikle öyle bisey yapma ne şekilde hazırlandığı belli değil hijyenik mi değil mi bide hiç sağlıklı bulmuyorum en güzel kendin hazirlaman canım
guzelbebegimmmm 28durum ben veriyorum. Oğluma da verdim hiçbir şey olmadı 5 yaşında şuan. Bazen acil durumlarda kurtarıcı oluyor. Öcü gibi bakmıyorum valla
Kplnnn Keyfi vermiyorum ama şehir dışına çıkıyoruz veya çok sıkışmışsam zorunda kalınca veriyorum onun dışında hep kendim yapıyorum
Alya-Sena guzelbebegimmmm valla zamaninda bende verdim 2 kizimada disarda filan cok pratik oluyor bebegim suan 3 bucuk aylik zamani gelince bazen kendim yaparm bazen hazir alabilirim disaridan verirm.
28durum Yani bende zararlı olduğunu düşünmüyorum. Tabikide evde kendim yapmam daha iyi olur. Bugün verdim çok sevdideee 😁