Ayseleraslann Tarif önerilerinizi alabilrim doktor un ve su yazmış sadece pirinç unumu kullanıyorsunuz neler koyuyorsunuz acaba
Dildeniz Ayseleraslann ben yapıyorum bazen pirinç unu bazen de normal buğday unu bir kaşık zaten bir kaşıkta irmik içine meyve koymak isterseniz koyun ben muz şeftali gibi şeyler koyuyorum ki tatlansın
Agg0207 Ayseleraslann yulaf unu irmik tam bugday unu.. kullanıyorum işk once suda pişiriyorum sonra içerisinde bir iki çeşit meyve koyuyorum yada mesrla bu gun irmigi pişirdim avokado ve elma koydm içine çok güzel oluyor
Gorkemm Ayseleraslann tam tahilli pirinç unu kullanıyorum ben.. Içine de meyve ekliyorum tadı daha güzel oluyor..
KaSeAy Ayseleraslann Tam bugday yada yulaf ununu suyla pişirip içine muz pekmez ekliyorum. 8 aylık ve üzeriyse ceviz de ekleyebilirsinz
Eseen 100 cc suya 1 tatlı kaşığı pirinç unu koyup koyulaşıncaya kadar pişir,soğuduktan sonra 3 kaşık mama yada anne sütü ilave edilicek soğumasını beklemek önemli mama içine karıştırıldığı için sonra çeyrek elma ve çeyrek muz yada mevsimine göre ne istersen..