Madamecocos Tbkskn17 bel kemeriii tavsiye ederiim kurtarıcımız olduuu biogania damla bidee ayakkabıyı cıkarabilşyorlarmış bel kemeri daha iyi
2prnses1prens Madamecocos ay bizim bebişde çok gazlı hep karnını bi yerlere yaslarsa uyuyabiliyor gündüzler işe yarıyormu hemen alayım
Madamecocos Kesinlikle almalısıın çok iyi geldii ama dikkat et cok sıcak olmasın zıbın üstüne koyarsın tenine degmesin
Tbkskn17 2prnses1prens gecelerı sıkınıp huzursuzluk oluyormu sureklı bı ıkınma gıbı gazınıda cıkarıyor bızımkı hıc cıkarmıyo degıl
Prensannesii3 Kesinlikle gaz sorunumuzu azaltıyordu baykuş ve patik aldık ısıtıp koyduğumuzda çocuk rahatlıyor ve daha rahat uyuyordu.
Azros Tbkskn17 biraz ısıtıp direkt Ten temasından kaçınarak karnına koymustum canım bebısım ya mınıcık haliyle nasıl rahatlıyordu