Kızlar salı günü 3 aylık bebeğime menenjit aşısı yaptırdık. Bacağının biri aşı yeri baya kızardı ve biraz da sertlik şişlik var gibi. Bu durum normal mi nasıl geçer? Kaynanam ilaç dagilmamis içinde diyor ne yapacağız ilacı falan şırınga ile çekmezler değil mi çok korkuyorum