Sütü kaynatıp soğumaya bırakıyorum. Parmağımı yakmayacak ılıklığa gelince bi kasede bir miktar sütle mayayı iyice karıştırıyorum sonra sütün için atıp onları da maya tamamen yayılana kadar karıştırıyorum. Ardından hangi kapta olsun istiyorsam onlara aktarıyorum ve ağızları açık şekilde fırına koyuyorum. Fırını hiç ısıtmıyorum soğuk fırına koyup fırının kapağını kapatıyorum. 6-7 saat o şekilde kalıyor sonra yine ağzı açık şekilde dolaba koyuyorum yaklaşık 1 gün dinlendirdikten sonra mis gibi yoğurt oluyor.