Benim kızımda çok kusan bir bebekti ve reflü lü doğdu o yüzden hep yan yatırdım bir sağ bir sol yatırdım uyanıkken de düz yatırdım başının altına çok hafif bir yastıklar bir kaç santim kaldırmak zorundaydım ama sakın düz yatırma benim bebeğim o kadar çok kusuyordu ki yan yatması da bile bazen boğulur gibi oluyordu