ASELAras48 Derinnn0 merhaba bizde aynı bölüme kabızlık ve aşırı gaz ıkınma sıkıntısı ile yönlendirildik iç organlarına bakıldı sıradan bi muayene ile alerjiye yönlendirdi bizi orda da deri testi yapıldı koldan basit 15 dk bekledik süt proteini alerjisi Çıktı diyet ve mama başlandı sizede geçmiş olsun bu arada
Derinnn0 Tospikcik kaç aylıkken gittiniz ne sebeple gönderildiniz oraya , nasıl bakıyorlar çocuğa 😕 alerjisi var benim bebeğimin, diyete başlattı doktor ama hala geçmedi, pazartesi kan sonucu çıkacak eğer temiz çıkarsa o bölüme yollicam dedi doktor
simsimum Derinnn0 alerji için gittik ek gıdaya geçtiğimiz de muayne ettiler rapor çıkarttılar mama için ne yiyebilcekleribj soylediler
Derinnn0 simsimum bizdede yumurta dendi yirmi gündür diyet yapıyorum ama kaka hiç düzelmedi, yüzündeki egzaması geçmedi. Pzt kan sonucuna göre başka alerji yoksa bizide o bölüme göndericekmiş doktor. Bağırsak olduğu için korktum nasıl bakıyorlar falan diye. Canını acıtacak bir şey yapılmıyor yani dimi o bölümde :)
simsimum Derinnn0 bize hiç bor şey yapmadılar valla en fazla bence kan alabilirler bizimde yüzümüzde vardı