Antrial septal dedekt denildi bugün kızıma gebelik şekerim vardı doğduğunda kardiyolji muayne önerildi bugün gittik her yeni doğanda olur takipte kalıcaz sadece kızımınki tık fazlamış. Böyle bişeyle karşılaşan varmı zamanla kapanırmış ama kapanmayanda varmış?