ikizmom_ canım ya bnde böyle bir post açacaktım. Bnde aynı şeyi yaşıyorum aslında ben doğduğundan beri hani sezeryan omdum hemen süt gelmedi biberon la verdim şırınga ile verdim .meme verdim sonra sonra sütüm gekdi çok şükür var . Her memeyi veriyorum ağzına ama mız mız ağlıyor iki çekiyor bırakıyor memeyi belki birden süt geliyor diye düşünüyorum yutamiyor diyorum bnde eltrikli sagiyorum biraz önden sağım yaoiyorum sonra veriyorum yine mız mız laniyor neden anlamış değilim ayakta deniyorum oturarak deniyorum alıyor alıyor ama iki üç çekiyor tamam bilmiyorum neden oluyor anlamış değilim sinir oluyorum yarin syres etcem hazır sut gitcek