Umayumayumay bugun 1 aylık oldu canım, kilo almadıgı ıcın, ama götürmedi bı daha doktora aile hekimine gıdım aşisi vardı anlatım dedim böyle böyle dedi doktor, yatarsa dedim hastanede ne verecekler mama AA öylemi dedim sanki ben mamayı evde veremıyorum, bayan dedıkı hıc tavsiye edemem cunku temiz ortam degıl hastalık kapar en iyisi evde bakmak, bakalım hayırlısı ile