Aklima gelen püf noktaları yazayım belki fikir olur.
1)Süt ne sıcak ne soğuk olmalı parmağı yakmayacak şekilde.
2)Maya çok koyulmamalı
3)Mayalamadan önce süte bir çimdik tuz, mayaya 1 çimdik seker atılmalı
4)Mayaladiktan sonra kapak kapatmayin peçete ile örtün
Bunlari yaptıktan sonra 4 5 saat sonra yoğurda bakın, tutmuşsa peçeteyi kaldırıp kapak kapatmadan dolaba koyun. 1 gün kapaksız şekilde dolapta dursun, ertesi gün sulandiysa peçete ile fazla suyunu alın. Kapak kapatın. Yoğurdu açıp yemeye başladıktan sonra yoğurda kesinlikle çelik kasik degdirmeyin tahta kaşık ile yoğurdu koyun tabaklara. Insallah faydası olur