1 saat önce uykudan ağlayarak uyandı 1 saatir bana sarılıyor arada bazı şeylere dümdüz bakıyor çok endişelendim şuan biraz daha iyi ama anlayamadım bı anda ve uzun süren bıseyi ne su içti ne yemek yedi hicbi sorunu yoktu biyeri acimismidir diye düşünürsek uyuyordu yani o an ani hareket yapmadı biyeri acısın ama bir saat benim kucagimdan asla inmedi normal mi sanki ben onu bırakıp gidicekmisim gibi ağladı gözleri kıpkırmızı oldu ağlamaktan