Turuncu27 taburcu olduktan sonra ilk muayene diyorsun galiba. Doktor ultrasyondan bakıyor once karından. Sonra dikislerine bakıyor. Sorun yoksa alıyor dikişleri. Ben o kadar çok korkuyordum ki dikis aldırmktan kendimi aşırı derecede kasmistim. Doktor makasi cımbız aldı eline ben ne zaman başlayacak diye beklerken tamamdır dedi bakakaldım. Bittiği dedim evet bak dedi gösterdi ipi 😂 boşuna korkmuştum. Sadece içimden bisey kaydı gibi oldu gidiklanma hissi gibi. Sıfır acı hic korkma canim. Arkadaşım evde kendi aldı o ipleri 2 sezaryanindada.