Merhaba kızlar. 24 günlük ikiz bebeklerim var, hastanede ilk gün göğsümü tutamadıkları için silikon uç aldırdılar şimdi ikiside ona alıştı onsuz emmiyorlar.. Biri tutabiliyo ama emmek istemiyor geri atıyor kendini. Vazgeçirebilen var mı ne yapabilirim?