Gozdebagay Merhabalar henüz 5 günlük yeni anneyim. Bebeğe d vitamini olarak neler kullanıyorsunuz. Hangisi daha sağlıklı ve içeriği temiz? Tecrübeli annelerden öneri bekliyorum 🤗
2tirtilannesi Gozdebagay ilk kizima 1 yıl ocean kullandim ve d vitamini değeri inanilmaz düşük çıktı testlerde Simdi 10 günlük kizima wellcare kullaniyorum
D_vitamini Gozdebagay merhaba canım anneliğin mübarek olsun ❣️Bende ocean 400UI kullanıyorum.3damla yada 1fis olarak kullanabilirsin.Ben tok karnına ve hep aynı saatte vermeye özen gösteriyorum.Bebeginle guzel günler dilerim 💕🌺