Merhaba☺️ ben 2. Ayda bıraktım çok sık mastit olmaya başlamıştım çünkü. Önce silikon uç ile emzirmeye başladım sonra çıkarıp hemen göğsümü önce üst damağina göğüs ucum değecek şekilde yerleştirdim. İlk zamanlar bu şekilde önce uç sonra göğsüm şeklinde ilerledik. Bi süre sonra direk göğsümü yine üst damağa değdirerek verdim kolay bi şekilde almaya başladı. Şu an 3 buçuk aylığız hiç kullanmıyorum