Deletedmom119
Deletedmom119 üzülme canım daha çok küçük hep emmek istemesi seni hissetmek için herzaman acıktığı için emmek istemez. Aranması da çok normal yenidoğan için bu bir refleks. Kilo alımı ve çişli bez sayısı normalse sıkıntı etme. Anne sütü kolay sindirilir mama gibi değil bu yüzden daha sık emmek ister, kokunu almak için güvende olmak için emmek ister...ne güzel sütün de çokmuş doya doya emzir sağlıkla büyüsün